Εορτολόγιο

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΣΙΑΝΑΚΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΟΙΝΟΦΥΤΩΝ

Αγαπητοί φιλοί,θα ήθελα να ευχαριστήσω τον καθένα απο εσάς ξεχωριστά για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μου δείξατε με την ψήφο σας ώστε να εκλεγώ τοπικός Σύμβουλος.στην πρώτη μου επαφή με τα κοινά και με τα λίγα πράγματα που είδα και άκουσα την προεκλογική περίοδο αντιλήφθηκα το εξής και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.δυστυχώς ο κόσμος και περισσότερο τα νέοτερα σε ηλικία άτομα δεν ψήφισαν με γνώμονα την λογική  παρα μονο είδαν πάλι το προσωπικό όφελος του καθενός ξεχωριστά το οποίο μάλλον ήταν απο τα διάφορα ταξίματα τα οποία όπως θα αντιληφθούν αργότερα δεν θα πραγματοποιηθούν,το λέω αυτό επειδή  ψηφίζουμε αυτούς που κατηγορούμε όλα αυτά τα χρόνια και εδώ ταιριάζει το εξής και  θα μου επιτρέψετε να το κλέψω....Κρεμάμε τους μικροκλέφτες και τοποθετούμε τους μεγάλους σε δημόσιες θέσεις!!(ΑΙΣΩΠΟΣ)
Θα ήθελα να σας κάνω γνωστό πως απο 1-1-2011 θα είμαι καθημερινά στην διαθεσή σας στα τηλέφωνα 6980653903-6948572284 για οποιαδήποτε καταγγελία-παράπονα και οτιδήποτε χρειαστείτε 24 ώρες το 24ωρο,έχω δώσει τον λόγο μου πρός όλους εσάς και υπόσχομαι να τον κρατήσω.

Υ.Γ ευχαριστώ το blog dimostanagras καθώς και τούς διαχειριστές του για το βήμα που μου δίνουν.

Με εκτίμηση
Τσιανάκας Αθανάσιος.



Tanagranews:  Θανάση συγχαρητήρια και από εμάς. Πρέπει να γνωρίζεις ότι θα είμαστε και εμείς δίπλα σου για να αναδείξουμε τον αγώνα σου ενάντια στους  «μικροκλέφτες» όπως σωστά είπες. Καλή επιτυχία.