Εορτολόγιο

Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Μήνυμα αναγνώστη

Πρίν 2 εβδομάδες τηλεφωνησα στο Κ.Υγείας Σχηματαριου και ρωτησα την παιδιατρο αν θα μπορουσε να κανει τα εμβολια στα παιδια,αυτολεξει μου ειπε
"Για απλη εξεταση ελατε και τωρα ,για εμβολιο μετα τον Ιανουαριο του 2011 και μονο με ραντεβου."
Μα καλα ειπα αφου καθεστε  γιατι δεν μπορειτε τωρα,ετσι ειναι το συστημα μου λεει...
Παιρνω λοιπον και εγω τηλ. στο Υπουργειο Υγειας, για να μαθω αν οντως ειναι ετσι το συστημα, να ζητουσα και συγγνωμη για την ανοησια μου.
Μιλησα με την κ.Κ. η οποια μου ειπε πως κατι τετοιο δεν γινεται πουθενα και οτι απο την στιγμη που ειχε η γιατρος κενο στο χρονο της επρεπε και οφειλε να με
εξυπηρετησει, διοτι πληρωνεται απο τους φορολογουμενους ασφαλισμενους και δεν εχει δικαιωμα να κανει οτι θελει.
ετσι λοιπον ξαναμιλησα με την παιδιατρο και ακουσον ακουσον...
"Ακουστε κυρια μου κανενα υπουργειο και καμια κ.Κ δεν θα μου πει πως να κανω την δουλεια μου, εγω ειμαι 16 χρονια στο Κεντρο Υγειας και δεν μπορει να με κουνησει  κανεις, μη με απειλειτε λοιπον εμενα ,και καθολου δουλεια να μην εχω και να καθομαι ολη μερα δεν τα κανω τα εμβολια ,με το νεο ετος αν σας αρεσει...τα δικαιωματα σας επρεπε να τα ξερετε και οχι να τηλεφωνειτε στο υπουργειο για να τα μαθετε."
Η κ. Κ δεν χαρηκε καθολου με αυτο και κρατησε το ονομα της παιδιατρου και το τηλ. για να τους κραξει,ελπιζω να το εκανε.
Στο Κ. Υγειας ευχομαι να μην με κανει ποτε η τυχη να πεσω στην αναγκη τους, οπως λενε και οι Σχηματαραιοι, μονο για προβατα κανει, ειναι ομως απαραδεκτο να συμπεριφερονται ετσι ιατροι που εχουν παρει ορκο ,μονο και μονο γιατι επιασαν μια καρεκλα που προφανως εχει κολησει πανω τους και την εχουν σιγουρη.
Γιατι ολοι εμεις που πληρωνουμε για να πληρωνονται με την σειρα τους εκεινοι, ειμαστε ανθρωποι με δικαιωματα.

Γ.Β.

Σχόλια tanagranews:  Έχει αποδειχθεί ότι το κέντρο υγείας στο Σχηματάρι είναι για να γράφει φάρμακα στους ηλικιωμένους και για κανέναν αλλοδαπό.
Συμφωνούμε ότι και τα δύο παραπάνω αποτελούν λειτούργημα και είναι ένα από τις πολλές   παροχές  που πρέπει να έχει το κέντρο υγείας. Όμως  το καταντήσανε έτσι κάποιοι.
Σε πολλά περιστατικά επείγοντα ούτε ασθενοφόρο δεν υπάρχει για να γίνει  μεταφορά ασθενούς σε άλλο νοσοκομείο! Γιατί? 
Που πήγε το ασθενοφόρο που έκανε δωρεά η 3 Ε (coca cola) ?
Σαν το παραπάνω περιστατικό υπάρχουν πολλά, αλλά δεν υπάρχει  υπεύθυνος να πει  η να αλλάξει κάτι δυστυχώς. Μέχρι πότε οι πολίτες θα είναι με το άγχος ότι αν τύχει κάτι φύγε μακριά από εδώ μήπως σωθείς?
Θα θέλαμε μια απάντηση από τον διευθυντή του κέντρου υγείας και θα προσπαθήσουμε να την έχουμε.